Sommaren har flyttat ut på kajen! Sommarbaren vid Restaurang J är nu öppen ...
Nu använder vi bara grön el i alla våra fastigheter. Vi är måna om miljön och vår ambition är att alltid utvecklas. Detta är ett steg i ledet.
För miljön